1. jan. 2013

D. 1/1


New. Red. Tall. Shoes.


Jeg havde besøg af en veninde fra Århus i weekenden. Hele lørdag og søndag var vi ude og shoppe efter evtenuelle nytårskjoler. Vi var i alle butikker på hele strøget her i København. Heldet var virkelig ikke med mig,  jeg kunne ikke finde noget der var mig. Dog kom jeg hjem et par basic ting, en fin strik og disse flotte plateau sko. Jeg havde prøvet dem i en anden butik hvor de var på tilbud til 400, men mine fødder var som sædvanlig for små og butikken havde ikke flere tilbage i min størrelse. Jeg fandt dem dog igen i Havana Shoes - denne gang til fuld pris - 600 kr. De havde dem i 37 og beslutningen var dermed taget. Det er ret sjældent at jeg køber høje sko, faktisk sker det stort set aldrig! Det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg hader min højde, og mit største ønske ville være at blive lavere. Men, med årene er jeg begyndt at fatte at jeg nok ikke bliver lavere og at jeg bare må acceptere at sådan er det. Mange af mine veninder som på samme højde som mig, går glædeligt i høje sko og skænker det ikke nogen tanke - hvilket jeg virkelig har svært ved at sætte mig ind i, faktisk forstår jeg det slet ikke. Well det nytter jo ikke at have det nedern over noget som aldrig kommer til at ændre sig? Så derfor prøver jeg virkelig på at acceptere omstændighederne og få det bedste ud af det. Så nu har jeg købt disse mega flotte sko, 5 cm høje og jeg skal gå med dem, det må være et nytårsforsæt? Love.


2 kommentarer:

  1. Im a new reader :) Happy new year ♥
    http://victoriapeace.blogspot.com.es/

    SvarSlet
    Svar
    1. I'm glad that you're reading my blog! And happy new year to you as well :)

      Slet